7 تکنیک فروش داخلی که توسط تیم های فروش برتر استفاده می شود

چرا برخی از نمایندگان فروش موفق می شوند و برخی دیگر شکست می خورند-حتی اگر هر دو از یک فرآیند فروش پیروی کنند؟ آیا استعداد طبیعی، تجربه بیشتر، آموزش بهتر یا چیز دیگری است؟ برای رمزگشایی جادوی فروش، هیچ کمبودی وجود ندارد. اما تکنیک های فروش که در واقع کار می کنند کدامند؟

اگر برخی از نمایندگان فروش برتر در صنعت SaaS را تجزیه و تحلیل کنید، متوجه خواهید شد که آنها تمایل دارند از برخی از تکنیکهای مشابه بارها و بارها استفاده کنند. در حالیکه بسیاری از نمایندگان فروش ممکن است متوجه نباشند که چه کاری انجام می دهند.

برخلاف بازاریاب ‌های تلفنی که عمدتاً با شماره‌ های تصادفی تماس می ‌گیرند و از یک اسکریپت ساده پیروی می ‌کنند، نمایندگان فروش داخلی به تجار باهوش کمک می ‌کنند تا مشکلات منحصر به فرد خود را هر روز حل کنند. آنها اسکریپت ‌ها، دموها و مکالمات خود را متناسب با نیاز مشتری تنظیم می‌ کنند. معنای شخصی سازی در این زمینه این است – ارتباط با مشتری به عنوان یک فرد.

اما برای اعمال این استراتژی کلی، چیزی بیش از یک تغییر ذهنی یا صرفاً افزودن نام مشتری احتمالی به پیام تبریک ایمیل نیاز است. تکنیک های محکمی وجود دارد که نمایندگان شما می توانند برای بهبود توانایی خود در ارتباط با مشتریان احتمالی و بستن معاملات بیشتر استفاده کنند.

بر اساس تحقیقات ما، در اینجا هفت تکنیک فروش موثر مورد استفاده تیم های برتر SaaS در سراسر جهان آورده شده است:

1. تحقیقات زیادی انجام دهید

به منظور ارتباط هوشمندانه با مشتریان بالقوه، نمایندگان فروش داخلی باید هر روز زمانی را برای تحقیق اختصاص دهند. ممکن است در مقایسه با ایجاد یک تماس اکتشافی قوی یا بستن معاملات غیرمولد به نظر برسد، اما اینطور نیست. بدون تحقیق، نمایندگان فروش شما نمی دانند که با چه کسی تماس می گیرند یا چرا باید به محصول اهمیت دهند.

اکتشاف

برای شروع فروش موثرتر، نمایندگان شما باید اطلاعات زیادی در مورد چشم اندازهای خود بدانند. فرآیند تحقیق ممکن است شامل سوالاتی مانند:

  • برای چه شرکتی کار می کنند؟
  • موقعیت آنها در آن شرکت چیست؟
  • آیا آنها یک تصمیم گیرنده کلیدی هستند؟
  • آنها در حال حاضر با چه نوع مشکلاتی مواجه هستند؟
  • آنها قبلاً به چه راه حل های دیگری علاقه مند بوده اند؟
  • آنها با چه کسی مرتبط هستند که بتواند به ایجاد اعتماد کمک کند؟

انجام تحقیقات بیشتر به نمایندگان کمک می کند تا سرنخ های واجد شرایط بیشتری تولید کنند. با گذشت زمان، آنها درک واضح تری از صنعت هدف خود خواهند داشت. این به نوبه خود باعث می شود که مرحله اکتشاف بسیار سریعتر پیش برود، زیرا آنها از قبل می دانند که به دنبال چه چیزی باشند.

دانش و بینش در مورد موقعیت منحصر به فرد مشتری بالقوه در تماس فروش بسیار ارزشمند است. هنگامی که این دانش به درستی استفاده شود، نشان می دهد که نماینده فروش برای سفارشی کردن تعامل وقت گذاشته است. به این ترتیب، مشتری تماس را به عنوان یک فرصت و نه اتلاف وقت می بیند. این فقط تماس یک بازاریاب تلفنی نیست – کسی است که واقعاً به نیازهای مشتری بالقوه اهمیت می دهد.

صلاحیت

نمایندگی های فروش داخلی سعی نمی کنند فقط به هرکسی بفروشند. آنها مشتریان هدف خاصی دارند که می توانند از محصولشان سود ببرند و سعی می کنند تا حد امکان از این مشتریان ایده آل پیدا کنند.

اینجاست که یک روش موثر صلاحیت ضروری است. در طول مرحله تحقیق، نمایندگان بسیار ماهر می توانند تشخیص دهند که چه کسی مناسب است و چه کسی مناسب نیست. برای واجد شرایط بودن سرنخ ها، دو روش موثر عبارتند از:

BANT

بودجه، اختیار، نیاز و جدول زمانی. با استفاده از این روش، نمایندگان فروش شما یک سری سوال می پرسند تا در مورد وضعیت مشتری در هر دسته اطلاعاتی کسب کنند. کاندیدای ایده آل دارای بودجه لازم برای خرید محصول، اختیار تصمیم گیری برای خرید، نیاز واقعی به محصول و زمان کوتاهی برای انتخاب خواهد بود.

امتیازدهی سرنخ

امتیازدهی سرنخ روشی است که برای هر ویژگی واجد شرایطی که یک مشتری بالقوه نمایش می دهد، یک مقدار امتیاز اختصاص می دهد. بعنوان مثال، اگر مشتری بالقوه شما یک تصمیم گیرنده کلیدی در یک شرکت در صنعت هدف شما باشد، ممکن است 3 امتیاز داشته باشد.

با این حال، اگر در حال حاضر بودجه لازم برای خرید محصول را نداشته باشند،نمایندگان شما ممکن است چند امتیاز از کل امتیاز کم کنند. سپس صلاحیت بر اساس طیفی از مقادیر امتیاز است که نشان می دهد آیا فردی برای محصول مناسب است یا خیر.

2. مشتری ایده آل خود را درک کنید

مشتریان شما شریان حیات سازمان فروش شما هستند. به منظور واجد شرایط بودن و تبدیل موثر سرنخ ها، نمایندگان فروش باید با مشتریان احتمالی در سطح بسیار عمیق تری آشنا شوند. در حالیکه این شامل برخی تحقیقات است، تنها چیزهای زیادی وجود دارد که شما می توانید از خواندن درباره آنها در اینترنت در مورد یک غریبه تشخیص دهید.

اینجاست که شخصیت‌های مشتری وارد می ‌شوند. شخصیت ‌های مشتری، پروفایل ‌های دقیقی از انواع مشتریان خیالی، بر اساس ویژگی ‌های مشتریان واقعی هستند. آنها به عنوان ابزاری برای کمک به نمایندگان برای درک بهتر و برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی عمل می کنند. برای دستیابی به این اثر، شخصیت های شما باید هم اطلاعات جمعیت شناختی (سن، صنعت، شغل، مکان و غیره) و هم اطلاعات روانشناختی (شخصیت، حساسیت ها، باورها، ترس ها، نیازها و غیره) داشته باشد.

نمایندگان فروش باید این شخصیت ها را بطور منظم با مدیران مورد مطالعه قرار دهند تا نیازها و دیدگاه های مشتریان بالقوه واقعی را که ویژگی های مشابهی با شخص دارند، درک کنند. سپس آنها می توانند رویکرد خود را برای برقراری ارتباط با چشم انداز موثرتر در مورد ارزش محصول شما تنظیم کنند.

اما فروشندگان موفق باید عمیق تر از این کار کنند. بهترین نمایندگان پیام های خود (ایمیل، رسانه های اجتماعی، پیشنهادات و غیره) را برای هر فرد بالقوه شخصی می کنند. این به همدلی نیاز دارد -توانایی به اشتراک گذاشتن احساسات یک شخص دیگر. بهترین نمایندگان فروش از توانایی خود برای همدلی برای برقراری ارتباط و ارتباط با مشتری در سطح بسیار شخصی استفاده می کنند.

احتمالاً فکر می کنید، “به هیچ وجه. شخصی سازی تک تک پیام ها زمان زیادی می برد.” حق با شماست. هر زمان که در حال فروش با حجم بالا هستید، برای کارآمد ماندن باید از الگوها استفاده کنید. با این حال، هر اسکریپت یا الگو باید برای تکرارها طراحی شود تا پیام خود را بدون نیاز به تایپ مجدد تبریک، طرح یا دعوتنامه برای رزرو یک جلسه، شخصی سازی کنند.

3. بیشتر از آنچه صحبت می کنید گوش کنید

فروشندگان خوب بیشتر روی مشتری بالقوه تمرکز می کنند تا محصول. آنها می دانند که فروش چیزی است که مشتری می تواند با تجارت با شرکت به دست آورد. اگر یک نماینده فروش یک تماس را با سر و کله زدن در مورد شرکت و مزایای فراوان محصول شروع کند، بیشتر شبیه یک جلسه لاف زدن است تا یک پیشنهاد باارزش.

اولین هدف هر مکالمه فروش موثر جلب اعتماد مشتری است. در دنیای مملو از افرادی که سعی در ارتقای خود دارند، نشان دادن چشم‌اندازهایی که نیازهایشان برای شما اهمیت دارد، به خودی خود یک پیشنهاد ارزشمند است.

بنابراین چگونه می توانید چشم اندازهایی را که به آنها اهمیت می دهید نشان دهید؟ اغلب، کلمات این کار را ضعیف انجام می دهند. در عوض، این عمل گوش دادن (و صحبت نکردن) باعث می‌شود مشتری احساس کند شنیده می‌شود و ارزشمند است. با پرسیدن سوالات و گوش دادن فعالانه به پاسخ ها، نمایندگان فروش می توانند به مشتریان احتمالی پیام دهند که به صحبت کردن در مورد نیازهای خود اهمیت می دهند.

گوش دادن نیز نوعی تحقیق است. یک نماینده فروش اگر سؤالات درست را بپرسد و پاسخ ها را یادداشت کند می تواند اطلاعات بسیار مهمی در مورد مشتری بالقوه بیاموزد. بینش از مصاحبه های اولیه می تواند برای چارچوب بندی محصول بعنوان یک راه حل موثر در آینده ضروری باشد.

4. از CRM به طور موثر استفاده کنید

امروزه نمایندگان فروش از فناوری نرم افزاری قدرتمند استفاده می کنند تا تلاش های فروش خود را کارآمدتر و موثرتر کنند. یکی از ضروری ترین ابزار برای هر تیم فروش مدرن، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM است. یک CRM به تیم‌های فروش کمک می‌ کند تا ارزش معامله را ردیابی و اطلاعات مهم مربوط به مشتریان بالقوه را درحین حرکت در خط لوله فروش مدیریت کنند. این ابزارها (مانند Salesforce یا Pipedrive) به نمایندگان فروش کمک می کنند تا مراحل مختلف سفر مشتری را تجسم کنند. بسیاری از پلتفرم های CRM همچنین به تعیین گام های بعدی برای بستن معاملات فردی کمک می کنند.

بدون CRM، نمایندگان فروش باید برای نحوه رسیدگی به مشتریان بالقوه خود به حافظه و شهود تکیه کنند. یک CRM به تیم فروش برای هر تماس فروش جدید کمک و بوضوح مشخص می کند که مشتری برای خرید خود کجا قرار دارد. همچنین می‌تواند به تعیین جریان توالی ایمیل ‌ها، پست‌ های رسانه ‌های اجتماعی، پیام ‌های بعدی و پیشنهادات پرفروش کمک کند.

بنابراین همیشه در حال تولید سرنخ ‌های جدید و اعمال استراتژی فروش خود در معاملات بالقوه در هر مرحله هستید. در حالیکه کار در سطح استراتژی بیشتر بعهده یک مدیر فروش یا معاون فروش است، نمایندگان شما باید از نزدیک با نحوه عملکرد CRM و نحوه استفاده از آن برای مدیریت گردش کار روزانه خود آشنا باشند.

5. همیشه ارتباط برقرار کنید

مهم ترین وظیفه در گردش کار روزانه SDR، دسترسی است. نمایندگان بیشتر روزهای خود را صرف رسیدن به سرنخ های جدید از طریق تلفن یا ایمیل می کنند.

اما کار از طریق فهرستی از اطلاعات تماس تنها بخشی از فرآیند است. موفق ترین نمایندگان فروش عادت به ایجاد ارتباط با افراد در صنعت خود می کنند. این ارتباطات ممکن است همیشه به فروش تبدیل نشوند، اما معمولاً ارجاعاتی را ایجاد می کنند یا فرصتی برای ایجاد اعتماد با یک چشم انداز جدید از طریق یک رابطه مشترک می شوند.

 از رسانه های اجتماعی برای اتصال و متمایز شدن استفاده کنید

اغلب اوقات، نمایندگان فروش از طریق تلفن یا ایمیل با مشتریان احتمالی تماس می گیرند. در حالیکه هر دوی اینها اشکال اساسی ارتباط هستند، نمایندگان فروش با تلاش برای برقراری ارتباط در رسانه های اجتماعی، در میان سر و صدای سایر فروشندگان متمایز هستند. فراتر از آن، رسانه های اجتماعی ابزار قدرتمندی برای تولید سرنخ، جستجو و تقویت روابط بلندمدت هستند.

علاوه بر ارسال پست در لینکدین، نمایندگان فروش خود را تشویق کنید که نظر دهند یا با مطالب ارسالی توسط مشتری بالقوه ارتباط برقرار کنند. این می تواند به شروع یک مکالمه واقعی در مورد چالشی که با آن روبرو هستند یا موضوعی که به آنها علاقه دارد کمک کند.

همچنین به نمایندگان فروش اجازه می ‌دهد تا از طریق به اشتراک گذاشتن بینش ‌های منحصر به‌ فردی که می ‌تواند برای مشتری بالقوه و هر شخصی که با پست درگیر است، تخصص خود را در صنعت خود ایجاد کنند.

روند فروش خود را پیگیری کنید

بخشی از ارتباط موثر با مشتریان بالقوه به معنای پیگیری منظم است. به طور متوسط، 80 درصد معاملات برای بسته شدن به حداقل 5 بار پیگیری نیاز دارند. اما تعداد کمی از تکرارها فراتر از پیگیری بیش از یک یا دو بار هستند. با ایجاد پیگیری در فرآیند فروش، می توانید بطور خودکار شانس تیم خود را برای بستن معاملات بیشتر افزایش دهید. با تبدیل آن به یک مرحله ضروری و مکرر در فرآیند فروش، معامله را برای واجد شرایط ترین مشتریان در پیش روی خود نگه می دارید.

هنگامی که آهنگ مناسب را برای پیگیری ایجاد کردید، می توانید برای ادامه مکالمه، یادآوری را برای ایمیل تنظیم کنید یا دوباره با مشتری تماس بگیرید. با گذشت زمان، می توانید فرآیند پیگیری خود را برای بهبود نتایج خود آزمایش و تجدید نظر کنید.

6. راه حل را بفروشید نه محصول را

هنگامی که نمایندگان فروش با یکدیگر تماس اولیه برقرار می کنند، باید از شروع با یک زمین سخت اجتناب کنند. درعوض، آنها باید از نزدیک به نقاط درد و چالش های مشتری بالقوه گوش دهند و تا آنجا که ممکن است ویژگی های محصول را در داخل و خارج بدانند تا به طور موثر آن را بعنوان راه حل ارائه دهند.

به یاد داشته باشید: مشتریان بالقوه نمی خواهند محصول شما را بخرند

مشتریان بالقوه به محصول شما اهمیت نمی دهند. آنها به راه حلی که ارائه می دهد اهمیت می دهند. بهترین نمایندگان فروش بر روی نتایج تمرکز می ‌کنند-آنچه مشتری بالقوه می‌ تواند از استفاده از محصول بدست آورد یا حل کند، نه فقط آنچه می ‌تواند انجام دهد.

همانطور که زیبایی در چشم بیننده است، راه حل فقط در چشم خریدار وجود دارد. آنها باید ارزشی که می تواند در رابطه مستقیم با چالش هایی که با آن روبرو هستند به آنها ارائه دهد، درک کنند. آنها باید بدانند که چگونه محصول می تواند به آنها در حل یک مشکل خاص کمک کند.

برای کمک به مشتری بالقوه در تجسم واضح راه حل، نمایندگان شما ابتدا باید نیازهای مشتری احتمالی را درک کنند. درصورت امکان، نماینده فروش حتی ممکن است برخی سفارشی سازی های منحصر به فرد را برای برآورده کردن بهتر نیازهای مشتری پیشنهاد دهد.

شخصی کردن پیشنهادها (مانند نسخه های آزمایشی و نمایشی رایگان)

کمک به مشتریان احتمالی برای تجسم راه حل ضروری است، اما پس از آن باید آن را ملموس تر کنید. پیش نمایش یا آزمایش راه حل را برای مشتریان احتمالی آسان کنید. شرکت های نرم افزاری با عملکرد برتر تمایل دارند این کار را از دو طریق انجام دهند:

آزمایش ‌های رایگان

با ارائه آزمایش رایگان به مشتری، نمایندگان فروش می ‌توانند عقب ‌نشینی کنند و به مشتری اجازه دهند آزادانه محصول را طبق شرایط خود بررسی کنند.

با این حال، آنها باید برخی راهنمایی ها یا آموزش ها را ارائه دهند (از طریق ایمیل، تماس تلفنی یا هر طور که بهترین کار را انجام می دهد) تا مشتریان بالقوه بتوانند ویژگی های خاصی که بیشترین سود را برای آنها دارد جستجو و آزمایش کنند.

نسخه ‌های نمایشی شخصی

گاهی اوقات، آزمایش ‌های رایگان گزینه ایده ‌آل نیستند.اگر اینطور است، می ‌توانید از نمایش‌ های شخصی ‌شده برای نشان دادن ویژگی ‌های خاص محصول استفاده کنید که مستقیماً به نفع مشتری است.

همچنین ممکن است دموها را ترجیح دهید زیرا می توانید براحتی مشتریان بالقوه را بدون نیاز به آموزش از طریق گردش کار فرضی راهنمایی کنید. در طول دموها، نمایندگان فروش باید مستقیماً به لحظاتی از مکالمه که مشتری بالقوه یک چالش یا نیاز خاص را توصیف می کند، تماس بگیرند. این ویژگی برجسته شده را به عنوان یک ابزار ارزشمند نشان می دهد.

7. همیشه برای وضوح تلاش کنید

فروش در مورد ارزش است. بمنظور تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان، نمایندگان فروش باید ارزش راه حل نرم افزاری شما را تا حد امکان روشن کنند. فروشندگان بزرگ ترس ها، رذایل یا ناامنی ها را شکار نمی کنند تا مشتری بالقوه فکر کند به چیزی نیاز دارد در حالیکه واقعاً به آن نیاز ندارد. اگر آنها فکر نمی کنند مشتری بالقوه به نرم افزار نیاز دارد، احتمالاً آنها را به شخص دیگری ارجاع می دهند.

اگر به نظر غیر منطقی می رسد، فریب نخورید. در حالیکه ممکن است از یک معامله پولی بدست نیاورید، این صداقت به تیم فروش شما کمک می‌ کند تا در طول زمان در صنعت هدف شما اعتماد کسب کند و در نتیجه ارجاع ‌های باکیفیت بیشتری را به همراه داشته باشد.

نکاتی برای آموزش نمایندگان فروش

وقتی این تکنیک ‌های فروش به درستی اعمال شوند، به نمایندگان فروش شما کمک می‌ کنند تا سرنخ ‌های بیشتری تولید کنند و معاملات بیشتری را به طور موثر ببندند. اما ارائه لیستی از تکنیک ها به تنهایی یک استراتژی تمرینی مفید نیست. شما می خواهید فرآیند آموزش و حضور خود را بهینه کنید تا نمایندگانتان یاد بگیرند که از این تکنیک های فروش به روش های مختلف استفاده کنند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا مهارت های آنها را برای اجرای بهتر تقویت کنید:

ترس از تماس سرد را پشت سر بگذارید

بیش از نیمی از زمان SDR صرف ارتباط با افراد غریبه از طریق تلفن می شود. اما بسیاری از نمایندگان فروش جدید ممکن است با ترس شدید از تماس سرد وارد این موقعیت شوند. قابل درک است، اکثر مردم عادی به هر دلیلی با غریبه ها تماس نمی گیرند، چه رسد به اینکه چیزی به آنها بفروشند.

اما نمایندگان فروش داخلی باید به سرعت بر این ترس غلبه کنند. در صورت امکان، سعی کنید آنها در دو هفته اول برای یک فروش واقعی تماس بگیرید. اگر این امکان پذیر نیست، می توانید از آنها بخواهید با غریبه ها تماس بگیرند و چیزی غیر از محصول شما (مانند ساندویچ یا کلوچه) بفروشند.

از تمرینات نقش آفرینی استفاده کنید

تمرینات نقش آفرینی می تواند در کمک به تکرارها در تمرین تکنیک های خاص بدون فشار یک تماس فروش زنده بسیار موثر باشد. در عین حال، مدیران فروش می توانند بازخورد زنده ارائه دهند تا به آنها در بهبود تکنیک خود در یک محیط واقعی کمک کند. برای بهترین اثر، سعی کنید سناریوهای نقش آفرینی را بر اساس ضبط تماس های فروش واقعی طراحی کنید.

معرفی کتاب فروش

یک فرآیند فروش به خوبی توسعه یافته احتمالاً دارای مراحل بسیار دقیقی خواهد بود. برای تکرارهای جدید، می تواند بسیار زیاد و به خاطر سپردن آن سخت باشد. درعوض، می ‌توانید هر بخش خاص از فرآیند فروش را به ماژول ‌های جداگانه تقسیم کنید که تکرارها می‌ توانند به طور منظم مطالعه و به آنها مراجعه کنند.

اگر آنها در مورد چگونگی واجد شرایط بودن سرنخ ها یا نحوه استفاده موثر از CRM شما سؤالی دارند، می توانند به کتاب راهنمای فروش مراجعه و آن فرآیند خاص را دنبال کنند. برای افزایش ماندگاری، بهتر است این مطالب را در روز اول آموزش معرفی کنید.

بررسی تماس های فروش

بررسی تماس ‌های فروش توسط مدیران و ارائه بازخورد می ‌تواند عملکرد را به شدت بهبود بخشد و تکنیک را تقویت کند. تنها گوش دادن به خود بعنوان یک ناظر بجای یک مجری اغلب برای کمک به نماینده فروش کافی است تا فرصت های بهبود را بوضوح شناسایی کند.

در طول بررسی تماس ها، مدیران باید مشخص کنند که چه کسی بیشتر صحبت می کند،نماینده فروش یا مشتری بالقوه. این می تواند به آنها کمک کند تا بیشتر گوش کنند و فقط در مناسب ترین زمان صحبت کنند. بطور کلی، این فرصتی برای ارائه مربیگری فعال و اتصال بازخورد به نمونه های خاص در عملکرد یک نماینده است.

آموزش اسکریپت تماس و الگوهای ایمیل

در حالیکه یک نماینده فروش نمی تواند برای موفقیت در یک تعامل فروش تنها به کلمات از پیش نوشته شده تکیه کند، اسکریپت ها و الگوها پایه مهمی برای هر مکالمه فروش هستند.

هنگامی که به درستی توسعه داده شوند (برای اینکه هم همه کاره باشند و هم برای شخصیت های مختلف مشتریان شخصی سازی شوند) بعنوان یک نقشه راه برای هدایت مکالمه عمل می کنند.

در طول فرآیند آموزش و نصب، می ‌خواهید هرچه زودتر این اسکریپت ‌ها و الگوها را شروع کنید تا با جریان کلی مکالمه و اهداف هر اسکریپت آشنا شوید. سپس وقتی یک موقعیت منحصر به فرد پیش می آید، آنها براحتی می توانند رویکرد خود را برای رسیدن به مشتری در جایی که هستند تغییر دهند و همچنان به همان هدف برسند.

افکار نهایی

نمایندگان فروش داخلی در برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه متخصص هستند. آنها با بازاریاب ‌های تلفنی متفاوت هستند زیرا قبل از فروش محصول، برای درک شخص وقت صرف می‌ کنند. آنها تلاش می کنند راه حل را برای هر فردی که با او صحبت می کنند منحصر به فرد بسازند. این مستلزم استراتژی عمدی و تکنیکی است که به خوبی توسعه یافته است.

یافتن چنین تکرارهایی در مجموعه ای از رزومه ها سخت است. بسیاری از “کارشناسان فروش” در خارج از کشور فقط سعی می کنند با قانون محض اعداد سهمیه را برآورده کنند. اما این به مهارت زیادی نیاز ندارد. فقط زمان می برد و صادقانه بگویم، کار بیش از حد.

از سوی دیگر، نامزدهایی با شهود، مهارت و انگیزه مناسب برای موفقیت در یک محیط فروش SaaS بسیار نادر هستند. اما آنها موجودات عرفانی نیستند که فقط از هوا بیرون می آیند. آنها احتمالاً برای یادگیری مؤثرترین تکنیک های فروش و توسعه خود زمان صرف کردند تا بتوانند فروشندگان بهتری شوند.

آیا تمایل به آشنایی با موقعیت شغلی مدیر فروش دارید؟اکنون بیاموزید.

آیا تمایل به آشنایی با موقعیت شغلی کارشناس فروش دارید؟اکنون بیاموزید.