پنج تاکتیک برای جذب استعدادهای متنوع

جذب استعدادهای برتر و متنوع برای بسیاری از سازمان ها اولویت اصلی است. در بازار رقابتی امروز، جذب و حفظ استعدادهای برتر ضروری است. اما، اگر می‌خواهید در میان دیگران متمایز شوید، باید آنچه را که کارکنانتان به آن نیاز دارند ارائه دهید: حقوق خوب، مزایا، و محیطی که نماینده پیشینه ‌های متنوع آنهاست.

داشتن نیروی کار متنوع در شرکت شما مزایای زیادی دارد. یک نیروی کار متنوع، دیدگاه ها و ایده های مختلفی را به روی میز می آورد.

طبق گزارش انجمن ملی کالج ها و کارفرمایان، 79 درصد از فارغ التحصیلان جدید، تنوع شغلی را «بسیار مهم» ارزیابی می کنند. این می تواند منجر به تصمیم گیری بهتر و راه حل های نوآورانه تر برای مشکلات شود. این مقاله به بررسی پنج راه برای جذب استعدادهای مختلف به شرکت شما می پردازد.

چگونه نیروی کار خود را در سال 2022 متنوع کنید

سازمان هایی که متعهد به استخدام استعدادهای متنوع هستند از پیشی گرفتن از رقابت، به دست آوردن سهم بازار بالاتر و دستیابی به عملکرد کلی سود می برند. برای کارمندان، یک محل کار متنوع باعث تعامل، وفاداری و حفظ کارکنان بیشتر می شود.

تیم های متنوع دیدگاه های جدیدی را به ارمغان می آورند و نوآوری را هدایت می کنند. Glassdoor گزارش می دهد که 76 درصد از کاندیداهای شغلی تنوع را به عنوان یک مورد در هنگام ارزیابی فرصت ها ذکر می کنند. در اینجا پنج راه برای جذب استعدادهای مختلف وجود دارد:

شبیه، شبیه را جذب می کند- اگر سازمان شما نیروی کار متنوعی نداشته باشد، جذب استعدادهای متنوع دشوارتر است. ایجاد فرصت ‌ها، راهنمایی ‌ها و آموزش برای اطمینان از اینکه استخدام ‌های متنوع احساس ارزشمندی و مشارکت می‌ کنند، به ایجاد فرهنگ شمول و برابری کمک می ‌کند.

جستجوی استعدادهای خود را گسترش دهید– همکاری با انجمن ها، گروه های گوناگون، کهنه سربازان، افراد بالای 50 سال، سازمان های بازگشت به کار و غیره را در نظر بگیرید تا جایی که می توانید استعدادهای متنوعی را پیدا کنید.

ایجاد یک برنامه بورس تحصیلی یا کارآموزی– یک برنامه بورس تحصیلی یا کارآموزی استعدادهای متنوع جوانی را جذب می کند که به دنبال پیشرفت در رشته خود هستند. کالج ها و دانشگاه ها می توانند به تبلیغ پیشنهادات شما به دانشجویان کمک کنند.

فرهنگ متنوع را به نمایش بگذارید و ترویج دهید– از رسانه های اجتماعی سازمان شما گرفته تا گروه های منابع داخلی کارکنان، اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما می دانند استعدادهای متنوع در اولویت هستند.

برای مراجعات داخلی سوال کنید– از کارمندان فعلی خود برای معرفی استعدادهای متنوع سوال کنید. پاداش دادن به کارمندان خود با جوایز ارجاع، به آنها امکان می دهد بخشی از ایجاد یک فرهنگ فراگیر باشند.

سازمان‌ها ارزش شروع شیوه‌ های استخدام فراگیر را برای باز کردن مخزن استعداد خود می ‌بینند. جذب نامزدهای برتر، تقویت برند شما و افزایش سود شما را آسان‌تر می‌کند.

مزایای استعدادهای متنوع

نیروی کار متنوع می تواند به شرکت شما کمک کند تا با طیف وسیع تری از مشتریان ارتباط برقرار کند. اگر پایگاه مشتریان شما متنوع است، داشتن نیروی کاری که منعکس کننده این تنوع باشد ضروری است. بنابراین می تواند به ایجاد اعتماد و ارتباط با مشتریان شما کمک کند.

علاوه بر این، یک مطالعه مروری کسب ‌و کار هاروارد نشان می ‌دهد که شرکت‌ هایی با تیم‌ های رهبری متنوع، 70 درصد بیشتر احتمال دارد که بازارهای جدید را تصاحب کنند و 45 درصد بیشتر احتمال دارد گزارش دهند که سهم بازار شرکت ‌شان در مقایسه با شرکت ‌هایی که تیم‌ های متنوعی ندارند، سال به سال رشد کرده است.