چگونه فناوری هوش مصنوعی سرمایه گذاران بازار سهام را باهوش تر می کند

هوش مصنوعی تغییر دهنده بازار سهام است. در حالی که انسانها بخش بزرگی از معادله تجاری هستند، هوش مصنوعی نقش فزاینده ای ایفا می کند. بر اساس مطالعه ای که اخیراً توسط شرکت تحقیقاتی بریتانیایی Coalition انجام شده است، معاملات الکترونیکی تقریباً 45 درصد از درآمدهای معاملات سهام نقدی را به خود اختصاص می دهند. و در حالی که صندوق های پرچین در مورد اتوماسیون تمایلی ندارند، بسیاری از آنها از تحلیل های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بدست آوردن ایده های سرمایه گذاری و ایجاد سبد سهام استفاده می کنند.

معاملات سهام AI

هوش مصنوعی آینده معاملات سهام را شکل می دهد. با استفاده از هوش مصنوعی، مشاوران روبو میلیون ها نقطه داده را تجزیه و تحلیل می کنند و معاملات را با قیمت مطلوب انجام می دهند، تحلیلگران بازارها را با دقت بیشتر پیش بینی می کنند و شرکت های تجاری به طور موثر ریسک را کاهش می دهند تا بازدهی بیشتری را تأمین کنند.

آنتونی آنتنوچی، نایب رئیس توسعه تجارت جهانی در خدمات جهانی Intelenet، اخیراً گفت: “یادگیری ماشین با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است و موسسات مالی یکی از اولین سازگاران هستند .” 

او توضیح داد که وقتی آمارشناسان وال استریت متوجه شدند که می توانند از هوش مصنوعی در بسیاری از جنبه های مالی، از جمله برنامه های تجاری سرمایه گذاری استفاده کنند، “آنها می توانند میلیون ها میلیون داده را در زمان واقعی خرد کنند و اطلاعاتی را که مدل های آماری فعلی نمی توانند به دست آورند، ضبط کنند.”

در اینجا چند روش وجود دارد که شرکت های سراسر جهان از AI برای معاملات هوشمندتر استفاده می کنند. 

فن آوری های تجاری AI فن آوری های تجاری
فناوری های معاملاتی

فناوری های معاملاتی

مکان: شیکاگو

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در معاملات: از طریق خرید Neurensic ، Trading Technologies اکنون دارای یک پلت فرم AI است که الگوهای تجاری پیچیده را در مقیاس گسترده در بازارهای مختلف در زمان واقعی شناسایی می کند. این شرکت با ترکیب فناوری یادگیری ماشین با قدرت پردازش سریع و بزرگ داده ها، ارزیابی مداوم ریسک انطباق را به مشتریان ارائه می دهد.

تأثیر صنعت: Neurensic مستقر در شیکاگو توسط Trading Technologies در اواخر سال 2017 خریداری شد.

فناوری های GreenKey

مکان: شیکاگو

نحوه استفاده از AI در معاملات: هوش مصنوعی GreenKey Technologies برای تجارت از تشخیص گفتار و فناوری پردازش زبان طبیعی برای صرفه جویی در زمان معامله گران در جستجوی تبدیل ها، داده های مالی و یادداشت ها استفاده می کند. با استفاده از پلتفرم این شرکت، متخصصان مالی از هوش مصنوعی برای غربالگری و دسترسی به یادداشت ها، بینش های بازار و شرکت های پرطرفدار در زمان واقعی استفاده می کنند.

Kavout AI Trading
کاووت

کاووت

مکان: سیاتل ، واش.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در معاملات: “K Score” کاووت محصولی از پلتفرم اطلاعاتی آن Kai است که مجموعه گسترده ای از داده ها را پردازش می کند و انواع مدل های پیش بینی را اجرا می کند تا رتبه بندی سهام را ارائه دهد. این شرکت با کمک هوش مصنوعی، سهام برتر روزانه را با استفاده از فناوری تشخیص الگو و موتور پیش بینی قیمت توصیه می کند. نمونه کارها با الگوریتم های هوش مصنوعی افزایش می یابد.

تجارت Auquan AI
اوکوآن

اوکوآن

مکان: لندن ، انگلستان

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در معاملات: پلتفرم رقابت علم داده Auquan با اجازه دادن به دانشمندان داده از هر زمینه برای ایجاد استراتژی های معاملاتی الگوریتمی که به حل چالش های سرمایه گذاری کمک می کند، تجارت را دموکراتیک می کند. در نتیجه، مشتریان سرمایه گذاری می توانند از مزایای علم داده بدون نیاز به تخصص گران قیمت داخلی استفاده کنند.

تاثیر صنعت: Auquan فارغ التحصیل Techstars 2018 شد و اخیراً در جوایز Europa 2019 به عنوان مشهورترین و بزرگترین Fintech در اروپا انتخاب شد.

Epoque AI Trading
اپوک

اپوک

مکان: سوئیس

نحوه استفاده از AI در معاملات: معاملات AI کاملاً خودکار Epoque دارای سه “موتور” است: یک موتور استراتژی  که معاملات بالقوه را مشاهده و تحلیل می کند. یک موتور سفارش که سفارشات را ایجاد می کند و اقدامات عملیاتی را انجام می دهد. و یک موتور منطقی که سفارشات فعال را اداره می کند و از یادگیری ماشین برای بهبود عملکرد خود استفاده می کند.

هوش مصنوعی سیگموئیدال در معاملات
سیگموئیدال

سیگموئیدال

مکان: ورشو ، لهستان

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در معاملات: Sigmoidal یک شرکت مشاوره است که یادگیری ماشینی، علم داده، هوش مصنوعی و توسعه نرم افزار را برای مشاغل-از جمله بخش تجارت ارائه می دهد. در یک مورد، تیم متخصصان آن با تدوین یک سیستم تخصیص دارایی هوشمند که از یادگیری عمیق برای پیش بینی هر دارایی در یک سبد خاص استفاده می کرد، به تدوین یک استراتژی سرمایه گذاری کمک کردند.

EquBot AI در معاملات
متعادل

EquBot

مکان: سان فرانسیسکو

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در معاملات: فناوری سرمایه گذاری اختصاصی EquBot وابسته به IBM، هوش مصنوعی را با صندوق فعال تجاری قابل مبادله (ETF) ترکیب می کند. با جمع آوری و پردازش داده های جمع آوری شده از منابع مختلف (مقالات خبری، پست های رسانه های اجتماعی، صورت های مالی) در سراسر جهان، این شرکت روند سرمایه گذاری را به منظور ایجاد “درک علت و معلولی از بازارها، شرکت ها و مدیریت” سیستم بندی می کند. 

تاثیر صنعت: EquBot به تازگی راه اندازی AT Powered International Equity ETF با هدف قرار دادن فرصت ها در بازارهای بین المللی توسعه یافته خارج از ایالات متحده را راه اندازی کرده است.

AITrading AI در معاملات
aiTrading

AITrading

مکان: لندن ، انگلستان

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در معاملات: “اکوسیستم معاملاتی” استارتاپ AITrading با ترکیب هوش مصنوعی و جامعه تجاری برای افزایش درآمد با اسکن بازارها، موقعیت های بهینه معاملاتی را تعیین می کند. معاملات از طریق قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین انجام می شود. همه اقدامات در بلاک چین وارد شده اند و قابل تغییر نیستند.

تأثیر صنعت: این شرکت اخیراً از کمپین تامین سرمایه جمعی برای جمع آوری کمک برای پلت فرم معاملاتی خود خبر داده است. 

ایده های تجاری AI در معاملات
ایده های تجاری

ایده های تجاری

مکان: سن دیگو ، کالیفرنیا

چگونگی استفاده AI در تجارت: یک شبه، پلتفرم معاملات روبوی خودآموز مبتنی بر هوش مصنوعی “Holly” ده ها الگوریتم سرمایه گذاری را در بیش از یک میلیون سناریوی مختلف تجاری برای افزایش احتمال آلفا در جلسات آینده قرار می دهد. تنها آن استراتژی ها با درصد موفقیت 60 و بالاتر و ضریب سود 2: 1 روز بعد با معامله گران به اشتراک گذاشته می شود.

تاثیر صنعت: هوش عملی شرکت در سه ماهه اول سال 2018 به طور قابل ملاحظه ای از معیارهای بازار بهتر عمل کرده و 16 درصد را به 1.0% درصد S & P باز می گرداند.

AI Trading Imperative Execution Inc ..
Imperative Execution Inc.

Imperative Execution Inc.

مکان: استمفورد ، Ct.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در معاملات: Imperative Execution متشکل از معامله گران، تحلیلگران و مهندسان مجرب، با استفاده از محصول خود IntelligentCross، که از AI برای بهینه سازی معاملات سهام ایالات متحده استفاده می کند، “مبادلات مالی کارآمد” ایجاد می کند. 

تاثیر صنعت: استیو کوهن، رئیس صندوق سرمایه گذاری استیو کوهن، Point72 Ventures LLC اخیراً اولین کسی بود که در Imperative Execution سرمایه گذاری کرد. 

بی نهایت آلفا AI در معاملات
آلفا بی نهایت

Infinite Alpha

مکان: لندن ، انگلستان

نحوه استفاده از AI در معاملات: Infinite Alpha  از AI برای تسهیل تجارت رمزنگاری دارایی استفاده می کند. این نرم افزار از طریق احراز هویت پیشرفته، رمزگذاری، ماژول های امنیتی سخت افزاری و موارد دیگر از متخصصان تجارت حفاظت می کند. با استفاده از رابط داشبورد بصری، کاربران می توانند به راحتی به جزئیات حساب، موجودی و سابقه معاملات دسترسی پیدا کنند.

WOA AI در معاملات
WOA

WOA

مکان: لندن ، انگلستان

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در معاملات: WOA (که مخفف War of Attrition است) که هدف آن افزایش سود مشتری است با استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل بازار در زمان واقعی بهره می برد. این سرویس فقط برای گروه خاصی از کاربران در دسترس است که شامل صندوق به صندوق، صندوق های تامینی، افراد دارای دارایی خالص بسیار بالا و صندوق های ثروت ملی است. 

Techtrader AI در معاملات
Techtrader

Techtrader

مکان: سان فرانسیسکو

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در معاملات: یک سیستم تجارت سهام کاملا مستقل که نیازی به دخالت انسان ندارد، Techtrader  هفت سال است که زنده است. بدون نیاز به تعدیل یا به روزرسانی، دیدگاه مشابه انسان در مورد سهام را با نظم و انضباط و محدوده توجه یک ماشین ترکیب می کند. به گفته این شرکت، این مانند این است که “هزار معامله گر داشته باشند که هریک روی یک سهم متمرکز شده اند”. صندوق ریسک مرتبط در سال 2015 راه اندازی شد.  

هوش مصنوعی مدیریت سرمایه گذاری در معاملات
مدیریت سرمایه گذاری حساس

مدیریت سرمایه گذاری حساس

مکان: سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا

نحوه استفاده از AI در معاملات: Sentient از AI برای توسعه کمی تجارت و استراتژی های سرمایه گذاری استفاده می کند. با ترکیب فناوری های هوش تکاملی با الگوریتم های یادگیری عمیق (از جمله موارد دیگر)، سیستم هوش مصنوعی توزیع شده شرکت به طور مداوم از حجم وسیعی از داده ها به منظور توسعه استراتژی های سرمایه گذاری جدید استفاده می کند و از آنها یاد می گیرد.

تاثیر صنعت: Sentient به تازگی 25 میلیون دلار سرمایه اولیه دریافت کرده و دارایی های خود را دو برابر کرده است.

Algoriz AI در معاملات
الگوریز

الگوریز

مکان: نیویورک ، نیویورک

چگونه از هوش مصنوعی در معاملات استفاده می کند: Algoriz، که حاصل کار دانشمندان Goldman Sachs و Millennium است، از متخصصان معاملات کمی، یادگیری ماشین و بازارهای سرمایه برای ایجاد فناوری تجارت برای بخش خدمات مالی استفاده می کند. کاربران می توانند الگوریتم های تجاری را بدون کدگذاری ایجاد کنند.

هوش مصنوعی Looking Glass Investments در معاملات
سرمایه گذاری های شیشه ای

سرمایه گذاری های شیشه ای

مکان: میلواکی ، ویسکانسین

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در معاملات: Looking Glass ترکیبی است از تجزیه و تحلیل اختصاصی و داده های بزرگ برای یافتن “سرمایه گذاری جایگزین با درآمد ثابت” برای کسانی که در بخش وام بازار هستند. مشتریان شامل دفاتر خانواده، سرمایه گذاران نهادی و سرمایه گذاران معتبر هستند. 

آیا تمایل به آشنایی با موقعیت شغلی مهندس داده دارید؟اکنون بیاموزید.

آیا تمایل به آشنایی با موقعیت شغلی دانشمند داده دارید؟اکنون بیاموزید.

آیا تمایل به آشنایی با موقعیت شغلی تحلیلگر داده دارید؟اکنون بیاموزید.