آینده تجزیه و تحلیل کسب و کار

استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها با سرعت باورنکردنی در حال افزایش است و تنها با راه حل های تکنولوژیکی جدید به رشد خود ادامه خواهد داد. هوش تجاری، که معمولاً به آن BI نیز می گویند، اکنون در برنامه ریزی تجاری مورد نیاز است.

تعدادی از ابزارهایی که در حال حاضر باید در مورد آنها بدانید عبارتند از: تجزیه و تحلیل گفتار (به دست آوردن بینش)، امنیت داده و حاکمیت، تقاضای ابر و DMB (برنامه های نرم افزاری بیشتری در حال حرکت به سمت ابر هستند)، BI مجهز به هوش مصنوعی که در تصمیم گیری دخیل است و BI سلف سرویس که قادر به ایجاد بینش است.

راهکارهای تحلیل کسب و کار

داده هایی که توسط سیستم های دیجیتال تولید می شوند، روشی را که ما می توانیم آینده خود را در فناوری پیش بینی کنیم، تغییر می دهد. سازمان ‌ها همگی با اتخاذ سیستم‌ های علم داده که با اتخاذ یک فرآیند جدید برای یافتن راه‌ حل‌ های بهتر، به سرعت فروش ایجاد می ‌کنند، همگام هستند. اینها راه حل های تحلیلی کسب و کار هستند که توسط آنها یک شرکت می تواند آینده فروش، ضعف های احتمالی و راه حل های احتمالی را پیش بینی کند.

تجزیه و تحلیل کسب و کار یک تحلیل عددی است که بسیار شبیه مدل سازی تحلیلی یا پیش بینی است. آنها بهترین فرآیند را ایجاد می کنند تا رهبران کسب و کار بتوانند تصمیمات بزرگی برای شرکت خود بگیرند.

اندازه شبکه‌ های داده پیشرفته با سرعت‌ زیاد افزایش می یابد، بنابراین داده‌ های ذخیره ‌شده مصرف‌ کننده با ارزش ‌تر می ‌شوند. دانستن نحوه استفاده از این اطلاعات به بهترین نحو برای ایجاد خدمات حتی بیشتر که در نهایت مشتری شما به آن نیاز دارد ضروری است.

انواع تجزیه و تحلیل کسب و کار

انواع مختلفی از تجزیه و تحلیل کسب و کار وجود دارد که شما باید با آنها آشنا شوید:

تجزیه و تحلیل افزوده: یکی از محبوب ترین ابزارهای مورد استفاده توسط دولت ها و شرکت ها. از یادگیری ماشینی و زبان طبیعی برای تجزیه و تحلیل، هوش تجاری و به اشتراک گذاری داده ها استفاده می کند. این فرآیند تجزیه و تحلیل کسب و کار را ساده می کند.

هوش تصمیم گیری: اتوماسیون برای درک مسائل درون داده ها. از علم مدیریت و علوم اجتماعی برای کمک به تصمیم گیری ها و پیش بینی های تجاری استفاده می کند. همچنین به تجربه کاربری برای کسب و کار کمک می کند و به دنبال راه هایی برای برجسته شدن در بین رقبا می گردد.

انفجار داده نمایی: مقیاس بزرگ داده ای که به سرعت در سیستم های کامپیوتری تولید و ذخیره می شود.

اتوماسیون داده های بزرگ: حجم زیادی از داده ها را خودکار می کند.

تجزیه و تحلیل جاسازی شده:  نقش و کار اضافی را که معمولاً تیم تجزیه و تحلیل شما انجام می دهد، بر عهده می گیرد.

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده: می تواند با مشاهده داده های تاریخی و الگوهای مشتری، آنچه را که مشتری در آینده به دنبال آن است، پیش بینی کند.

امنیت داده ها: مقررات حفظ حریم خصوصی مانند مقررات عمومی حفاظت از داده ها که از اطلاعات کاربر محافظت می کند.

تجسم داده ها: ارائه داده ها با استفاده از الگوها و نمودارها. دیدن و درک داده ها را آسان تر می کند.

نرم افزار تجزیه و تحلیل کسب و کار: برنامه های کامپیوتری که از طریق داده ها و روندهای تکراری مرتب می شوند.

داده های لبه و تجزیه و تحلیل: قادر به تصمیم گیری سریع و کاهش زمان انتظار در عین افزایش سرعت پردازش است.

مهارت در تجزیه و تحلیل کسب و کار

در حال حاضر تقاضای زیادی برای تحلیلگران تجاری و داده وجود دارد. مهارت های داده های اساسی را که برای هر صنعتی قابل اجرا است به دست آورید. داده ها را جمع آوری و تجزیه و تحلیل، سناریوهای تجاری را مدل سازی و یافته های خود را با SQL، Excel و Tableau با برنامه Business Analytics Nanodegree ارتباط برقرار کنید.

آیا تمایل به آشنایی با موقعیت شغلی تحلیل گر هوش تجاری دارید؟اکنون بیاموزید.

آیا تمایل به آشنایی با موقعیت شغلی تحلیل گر داده دارید؟اکنون بیاموزید.

آیا تمایل به آشنایی با موقعیت شغلی متخصص توسعه کسب و کار دارید؟اکنون بیاموزید.