ضرورت بازاریابی دیجیتال برای سال 2021

به لطف فناوری ، جهان به دهکده ای جهانی از افراد در ارتباط با یکدیگر با پیشینه های مختلف تبدیل شده است. این ارتباطات در دو نوع شخصی و حرفه ای است. با افزایش تکنولوژی و زیرمجموعه های آن، مشاغل از مردم دور نیستند. دسترسی به تعداد قابل توجهی از افراد در حال حاضر بسیار سریعتر و ساده تر از 20 سال پیش است تنها با فشار یک دکمه می توانید مخاطبانی از سراسر دنیا داشته باشید. 


برای مشاغل، این پیشرفت های مدرن در ارتباطات و شبکه ها فرصت های زیادی را فراهم می کند. از نظر راه اندازی مشاغل جدید یا تلاش برای رشد تجارت موجود، نباید اهمیت بازاریابی دیجیتال را نادیده گرفت.

بازاریابی دیجیتال از ایمیل های خبرنامه و تبلیغات پاپ آپ به ابزارهای پیشرفته تری مانند تبلیغات شخصی، سئو، هوش مصنوعی و موارد دیگر تبدیل شده است. ما برای کشف روشهای موثر و کارآمد برای بازاریابی دیجیتال ، وقت و سایر منابع را برای تحقیق در مورد روندهای اساسی بازاریابی برای سال 2020 سرمایه گذاری کرده ایم. ما به جای اینکه شما را با انبوه اطلاعات غرق  کنیم، آن را به هشت مورد محدود کردیم. این روندها صرف نظر از نوع تجارت آنلاین شما مطمئناً مفید واقع خواهد شد.

آیا تمایل به آشنایی با موقعیت شغلی بازاریابی دیجیتال دارید؟

اکنون بیاموزید؟

۸ مهارت ضروری بازاریابی دیجیتال

تجربه ی مشتری

ممکن است در برهه ای از زمان ، از انبوه خبرنامه های “الگو” که به صندوق ورودی ایمیل شما وارد شده اند خسته شده باشید. این نامه ها به صورت یک پیام انبوه است که به صورت خودکارارسال می شود. از لحن پیام می توانید متوجه شوید که یک پیام عمومی است نه ایمیلی که به شما ارسال شده است. 

با این حال ، تمرکز این روزها ایجاد تجربه عالی برای مشتری است که باعث می شود مشتریان جدید از مشتریان فعلی متمایز شوند ، نه اینکه بخواهیم افراد را تحت حمایت کار خود قرار دهیم. این قسمت از بازاریابی دیجیتال این اطمینان را می دهد که افراد در هنگام تعامل با شما بهترین تجربه را کسب می کنند. همچنین این امر باعث می شود که تجارت شما بتواند خود را به بازار عرضه کند!

در سال 2020 ، درک مشتری از نام تجاری شما ، از زمانی که ایمیل شما را دریافت می کنند تا زمانی که محصولات شما را دریافت می کنند ، برای رشد تجارت شما حیاتی است.

اکنون مشتریان نیاز به یک تجربه شخصی عالی دارند که راحت ، واقعی ، دوستانه و کارآمد باشد. تجربه بد مشتری می تواند در اهداف تجاری 2020 شما مشکل ایجاد کند.

تصویری

خواندن سطرهای طولانی و به ظاهر بی پایان متن برای اکثر افراد می تواند یکنواخت و تا حدودی دلسرد کننده باشد . از طرف دیگر ، تولید محتوای بصری بسیار آسان تر است! طبیعی است که یک بنر رنگارنگ جذاب تر از یک متن است. افزودن نشانه های تصویری مانند فیلم ها ، تصاویر و اینفوگرافیک به بازاریابی شما توجه بیشتری را به خود جلب می کند. 

چت بات

حدس و گمان هایی وجود دارد که روزی ما در جهانی زندگی خواهیم کرد که توسط رایانه اداره می شود. هرچند که بسیاری از مردم نمی خواهند نظریه ها را بپذیرند ، ولی ما در حال حاضر با رایانه ها مکالمه داریم . چت بات ها برنامه های نرم افزاری رایانه ای موثری هستند که با بازدیدکنندگان وب سایت و مشتریان ارتباط برقرار می کنند. چت باتها در همان لحظه ارتباط برقرار می کنند و به سوالات پاسخ می دهند. شخصیت و پاسخ های برنامه ریزی شده این امکان را به مشتریان می دهد ، در حالی که مشکلاتشان حل می شود ، گاهی اوقات احساس راحتی و سرگرمی می کنند.

http://heyvaacademy.com/blog/top-10-benefits-take-your-business-to-the-next-level-with-an-ai-chatbot/

سئو

در بالای صفحه نتایج جستجو بودن می تواند به طور قابل توجهی بر رشد کسب و کار شما تأثیر بگذارد. با این حال ، تغییراتی در صنعت SEO در سال 2020 صورت گرفته و نحوه تحویل نتایج جستجو تغییر کرده است. حدود شش سال پیش ، بارگذاری متن با کلمات کلیدی شما را در رده های برترSERP قرار می داد ، اما دیگر نه. بنابراین ، هر صاحب وب سایت برای ماندن در بالای لیست های ارگانیک بسیار سخت می جنگد زیرا بیشتر کاربران فقط صفحه اول نتایج را می بینند. 

به عنوان یک مارک یا شرکتی که به دنبال افزایش کارایی بازاریابی خود در حوزه دیجیتال است ، می توانید برای یک متخصص معتبر سئو سرمایه گذاری کنید . این بخش از متخصصان بازاریابی دیجیتال مسيولیت مقیاس گذاری تجارت شما و ایجاد حضور آنلاین مفید با بهترین و جدیدترین اقدامات در سئو را به عهده دارند.

جستجوی صوتی

پیش بینی شده است که 50٪ جستجوی آنلاین تا سال 2020 مبتنی بر صدا خواهد بود و در حقیقت جستجوی صوتی سرعت بیشتری دارد. اکنون برند ها می توانند از دستگاه های بلندگوی هوشمند استفاده کنند تا خدمات صوتی را برای مشتریان خود فراهم کنند. سفارشات را می توان با استفاده از دستورات صوتی ساده انجام داد. جستجوی صوتی همچنین ثابت کرده است که تجربه مشتری ، جنبه حیاتی بازاریابی دیجیتال را بهبود می بخشد .

رسانه های اجتماعی

میلیاردها مشتری در سراسر وب وجود دارند و به طور منظم از سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. ایجاد حضور در سیستم عامل هایی مانند توییتر ، اینستاگرام ، فیس بوک و حتی WhatsApp می تواند به شما کمک کند ارتباط بهتری با مشتریان خود ایجاد کنید. همانطور که افراد مشهور هم انجام می دهند ، مشاغل هم می توانند ویژگی هایی مانند فیلم های زنده را برای سازماندهی برنامه های مهم مانند جلسه پرسش و پاسخ کلید بزنند. علاوه بر پیوندی که رسانه های اجتماعی بین مشاغل شما و مشتری های آن ایجاد می کنند ، به شما نیز بینشی برای درک مشتری ، نیازها و تنظیمات مشتری می دهد.

حفظ مشتری

استراتژی تجربه موفقیت آمیز و مشتری موفق استراتژی است که اطمینان حاصل می کند تجربه در اولین تماس به پایان نمی رسد. به این ترتیب ، مشتریان موجود حفظ می شوند و مشتریان جدید نیز جذب می شوند. مشتریان وفادار سرمایه های بسیار ارزنده ای هستند زیرا به شما کمک می کنند تا اعتبار و تجارت شما را افزایش دهد. برخی از مشتریان مایل به تبلیغ عالی و رایگان برای نام تجاری شما هستند ، به این دلیل که آنها تجربه لذت بخشی با نام تجاری شما داشته اند.

از ترندها پیش باشید

اکنون و در حال حاضر سال 2020 است و شما در حال مطالعه مقاله ای در مورد هشت مهارت ضروری بازاریابی دیجیتال برای سال 2020 هستید. در سال آینده ، شما یا شخص دیگری ممکن است به دنبال دیدن یک لیست به روز شده باشید. این روندها چگونه کار می کنند. با گذشت زمان ، نیازها ، ترجیحات و فناوری تغییر خواهند کرد و روندها نیز تغییر خواهند کرد. جستجوی صوتی چند دهه پیش وجود نداشت ، اما داستان اکنون متفاوت است.همزمان با تکامل فن آوری ها و استراتژی های جدید ، توسعه پیدا کنید. به روشهای قدیمی گیر ندهید زیرا این همان چیزی است که شما به آن عادت کرده اید یا قبلاً هم کار می کرده اند. 

از روندها جلوتر باشید ، تا تجارت شما تازه و مرتبط باقی بماند. بنابراین در اینجا مهارت های ضروری بازاریابی دیجیتال برای سال 2020 را دارید! امیدواریم مقاله مفیدی بوده باشد.

آیا تمایل به آشنایی با موقعیت شغلی بازاریابی دیجیتال دارید؟

اکنون بیاموزید؟