چرا PHP یاد بگیریم؟

PHP را امتحان کنید! زبان های برنامه نویسی زیادی برای یادگیری وجود دارد که ممکن است این سوال را برای شما ایجاد کند که آیا باید یادگیری PHP را شروع کنید. من معتقدم شما باید بهترین ابزارها را برای شغل فعلی یاد بگیرید و استفاده کنید ، و برای بسیاری از مشاغل PHP ابزاری عالی است که قابل تأمل است. ناگفته نماند ، PHP از سال 1995 وجود داشته است ، که تا حدی برای زبانهای وب احساس می شود.


PHP یک زبان سمت سرور است ، بدین معنی که صفحات PHP ابتدا توسط سرور پردازش می شود و محتوای تحویل داده شده به مرورگر را به صورت پویا تولید می کند. درست مانند سایر زبانها ، این زبان برای هدف خاصی ایجاد شده است: Rasmus Lerdorf اولین بار PHP را در سال 1994 برای کمک به پیگیری بازدیدکنندگان از صفحه رزومه خود ایجاد کرد. وی آن را “ابزار صفحه اصلی شخصی” نامید و پس از تهیه منبع پروژه و انتقال آن از 1.0 به 3.0 در سال 1998 ، PHP اکنون یک زبان مستقل برای کمک به ما در ساخت و نگهداری صفحات وب پویا گردیده است. تغییر دیگری که طی سالها انجام شده شامل نام آن است که اکنون مخفف “PHP: Hypertext Preprocessor” است.


شما می توانید یک طراح باشید که به دنبال ادغام یک جلوی جدید در یک سایت که از PHP استفاده می کند ، باشید، یا یک دانشجو که می خواهد به سمت یک شغل توسعه دهنده حرکت کند. در هر صورت PHP می تواند به شما کمک کند. یک جستجوی سریع برای “توسعه دهنده PHP” تقریباً در هر صفحه اصلی کاری 1000+ نتیجه را به همراه خواهد داشت ، که جای تعجب نیست: در زمان نوشتن این مقاله ، PHP بیش از 80٪ از فن آوری وب سرور شناخته شده برای مفسران زبان را تشکیل می دهد.
PHP ابزاری گسترده و شگفت انگیز برای یادگیری است و در اینجا فقط چند دلیل مهم برای جستجو و یادگیری آورده شده است.

چرا PHP را یاد بگیریم؟

چندین چارچوب اصلی وجود دارد که از PHP به عنوان زبان پایه استفاده می کند ، مانند Laravel ، Symfony و Cake PHP ، و مواردی دیگر . همچنین ، وبلاگ نویسی محبوب CMS وردپرس با PHP نوشته شده است.
PHP یک ترکیب پایگاه ‌داده بسیار ساده با طیف وسیعی از سامانه مدیریتی پایگاه داده دارد . از جمله MySQL، MS SQL، PostgreSQL و SQLite . به این معنی که شما می‌توانید پروژه خود را راه‌اندازی و به سرعت اجرا کنید.
ناگفته نماند ، ویژگی PHP بسیار سریع و آسان بودن آن است که پروژه شما به آن نیاز دارد. همچنین سرعت و توانایی ذاتی در رسیدگی به تعداد زیادی درخواست را دارد . اگر به برخی از معیارها در برابر سایر زبانهای معروف علاقه مند هستید ، معیارهای PHP7 را بررسی کنید .
به نظر من یکی دیگر از امتیازات این است که PHP بسیار خوب سند سازی شده است ، که به شما در یادگیری و توسعه زبان کمک می کند. PHP فقط برای پروژه های کوچک نیست ، بسیاری از سایت های مهم هنوز مانند فیس بوک ، یاهو و ویکی پدیا آن را به عنوان یک زبان اصلی اجرا می کنند.

شما می توانید با دوره جدید PHP تلاش کنید PHP را یاد بگیرید. این دوره اصول اساسی را به شما می آموزد که می توانید در همه برنامه های آینده خود ، چه کوچک و چه بزرگ ، استفاده کنید.