چگونه برندها از بازاریابی دیجیتال برای رشد استفاده می کنند

چه در حال کار بر روی یک کسب و کار جدید باشید چه یک برند تثبیت شده، رشد مداوم بازاریابی دیجیتال، اکنون بیش از هر زمان دیگری ضروری است. اگر بتوانید از قدرت‌ها و قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید، خواهید توانست سودی بلند مدت نسبت به جذابیت کوتاه مدت داشته باشید.

استفاده از ابزارهای رایگان یا کم هزینه

گام مهم در رشد شرکت به خصوص برای برندهای جدید و کارآفرینان، دانستن موقعیت مناسب برای سرمایه گذاری منابع است. یکی از توصیه‌های متفق القول به کارآفرینان این است که هنگام شناسایی و تعریف بازاریابی و رقبا، انتخاب های خود را بررسی کنند.

برای درک رفتارهای جستجوی مشتریان و علایق و نیازهای رهبرانتان، استفاده از ابزارهای کم هزینه توصیه می شود که مشتریان شما بهترین ابزار هستند. آنها به شما خواهند گفت که به چه چیزی فکر می کنند و این می تواند استراتژی را مشخص کند. نظرسنجی و ردیابی الگوهای جستجوی مشتریان و رقبا، موقعیت عالی برای شروع است. آگاهی از رقبا به ویژه زمانی که صحبت از توسعه استراتژی های مناقصه می شود ضروری است چون ممکن است آنها به بودجه های عظیمی دسترسی داشته باشند.

سرمایه گذاری در سئو

قابلیت قرار دادن محتوای درست در زمان مناسب، منجر به تبدیل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به ابزاری برای بازاریابان دیجیتال می شود. سئو باید استراتژی محتوای شما را تکمیل کند و بسیار مهم است که با توجه به نیازهای مردم محتوای معنادار بسازید و آن را با محتوای خودمانی تثبیت کنید.

مشاهده موفقیت با سئو، در طولانی مدت مشخص می شود. در واقع این کاری نیست که امروز انجام دهید و فردا نتایج شگفت انگیزی بگیرید. بسته به شاخه ای که در آن کار می کنید باید صبر و حوصله داشته باشید، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا فهرست بندی کنید و در نتایج جستجو بالاتر نشان داده شوید.

استفاده از محتوا برای ساخت برند

ایجاد محتوای برجسته و به حداکثر رساندن آن یک نکته کلیدی است. زمانی که به ابزارها یا ترفندهای تولید محتوای جدید دسترسی محدود دارید، به جای سرمایه گذاری روی چند بخش خاص و کوچک با سرعت زیاد، روی بخش های بزرگتر با محتوای پویا که بتوان آن ها را در چندین پلتفرم تقسیم و ارائه کرد سرمایه گذاری کنید که این استفاده هوشمندانه از منابع است.

مصرف کنندگان آگاه به دنبال محتوای باکیفیت برای ایجاد وفاداری بلندمدت به برند خود هستند، اما حمایت از آن در حین ایجاد تعادل در اهداف فصلی می تواند در هنگام صحبت با سهامداران مختلف و اتصال استراتژی محتوا به اهداف کلی سازمان، چالش برانگیز باشد.

قدرت نفوذ تیم های عملکرد

تیم های منسجم با بازیگران کلیدی، یکی از راه هایی است که بازاریابان از مجموعه مهارت های داخلی برای تبدیل یادگیری ها به عملکرد معنادار استفاده می کنند.

شرکت better.com با استخدام یک مدیر محصول رشد و سازماندهی یک کمیته رشد، متشکل از تیم های محصول، بازاریابی، طراحی و داده، یک سرمایه گذاری انتقادی انجام داد که از طریق آن یک رویکرد تست و یادگیری برای هرکاری که در زمینه بازاریابی دیجیتال انجام می شود ایجاد کرد.

کارشناسان این شرکت تلاش می کنند استراتژی ها، ابزارها و تیم هایی را با هم ترکیب کنند که با هم کار می کنند، تا مشتریان برجسته و بادوام را جذب نمایند. با ادغام محتوای معنادار و قابل اندازه گیری، اغلب شاهد رشد عملکرد پایدار و مقرون به صرفه خواهند بود.

آیا تمایل به آشنایی با موقعیت شغلی مدیریت برند دارید؟اکنون بیاموزید.