بهترین مشاغل پردرآمد در زمینه فناوری برای زنان

فناوری به روز است. بیش از نیمی از کارگران غیر فناوری ( 55٪ ) از زمان شیوع بیماری کرونا به این بخش پیوسته اند ، اما تنها 3٪ از دختران و زنان می گویند که کار در فناوری اولین انتخاب آنهاست. PwC توضیح می دهد که این به این دلیل است که اطلاعات کمی به زنان داده می شود و هیچ کس حرفه ای را به عنوان گزینه به آنها پیشنهاد نمی کند.

9 شغل فنی با بیشترین تقاضا در سال 2021

  1. تحلیلگر داده :می توانید با یک رشد شغلی سریع ​​، حقوق متوسط ​​77349 دلار را انتظار داشته باشید . تحلیلگران داده برای کمک به تصمیم گیری بهتر در مشاغل ، شماره های تجاری را به زبان انگلیسی ساده ترجمه می کنند. شما برای مشاغل سطح ورودی به مدرک کارشناسی برای مشاغل سطح بالا به یک مدرک کارشناسی ارشد نیاز خواهید داشت. مدرک در رشته هایی مانند ریاضی ، علوم کامپیوتر و آمار متناسب با این شغل است.
  1. Cloud Network Architect : انتظار متوسط ​​حقوق 153000 دلار را دارید كه می تواند تا 210،000 دلار هم برسد. داوطلبان باید حداقل مدرک کارشناسی خود را در سیستم های اطلاعاتی ، مهندسی شبکه ، علوم کامپیوتر یا مواردی از این دست داشته باشند. بسیاری از کارفرمایان به دنبال MBA هستند. مشاغل مرتبط شامل Cloud Network Engineer ، Cloud Developer ، Cloud Support Specialist ، Cloud Security Analyst و Cloud Database Administrator است. 
  2. مهندس بلاکچین : متوسط ​​حقوق و دستمزد سالانه 154،550 دلار با 22 درصد رشد شغلی تا سال 2029 . شما بلاکچین هایی را ایجاد ، عیب یابی و نوآوری خواهید کرد ، بنابراین برای مشاغل سطح پایین به یک مدرک کارشناسی در علوم کامپیوتر ، سیستم های اطلاعاتی یا مهندسی نیاز خواهید داشت. مشاغل مرتبط شامل مهندس سخت افزار کامپیوتر ، مدیر پایگاه داده و مهندس کامپیوتر است.
  3. معمار راه حل های اینترنت اشیا (IoT) : با مدرک لیسانس بروید و انتظار می رود پنج درصد رشد شغلی تا سال 2029 با متوسط ​​حقوق سالانه 148،866 دلار داشته باشد. شما باید در مورد مشاغل اینترنت اشیا ، حاکمیت داده ها و روش های خوب داده برای امنیت اینترنت اشیا به روز باشید. مهارت در برنامه نویسی و مدیریت داده ها یک مهارت عالی ارتباطی است ، زیرا شما با رهبران مشاغل برای حل مشکل اینترنت اشیا کار خواهید کرد
  4. دانشمند تحقیقات رایانه ای : حقوق متوسط 188k با 16 درصد رشد شغلی. شما برنامه هایی برای توسعه و عیب یابی اتوماسیون ایجاد خواهید کرد. بیشتر دانشمندان CR به استادان علوم کامپیوتر یا رشته های مرتبط مانند مهندسی کامپیوتر یا سیستم های IT احتیاج دارند.
  1. Software Engineer : با متوسط رشد شغلی دستمزد متوسطی تقریباً 100 دلار در سال وجود دارد. مهندسان نرم افزار برای طراحی و توسعه نرم افزار از تجزیه و تحلیل ریاضی و زبان های رایانه ای استفاده می کنند. برای دسترسی آسان به یک زمینه کاملاً رقابتی به یک لیسانس در علوم کامپیوتر نیاز دارید.
  2. تحلیلگر امنیت اطلاعات : با متوسط ​​دستمزد 72،723 دلار و نرخ شغلی با رشد سریع 32 درصد ، ISA امنیت و امنیت داده های یک شرکت را کنترل می کند. برای دستیابی به این هدف ، آنها باید همه چیز را در مورد امنیت اطلاعات در شرکت بدانند و برای شناسایی و اصلاح نقص از طریق سیستم های رایانه ای شرکت کار کنند. شما علاوه بر دوره های مربوط به راه اندازی آنلاین و امنیت سایبری به حداقل یک لیسانس در علوم کامپیوتر ، مهندسی یا IT نیاز خواهید داشت.
  3. دانشمند داده : سازمان ها هر روز به داده های بیشتری نیاز دارند و دانشمندان داده از این داده ها استفاده می کنند. وظایف شما شامل ایجاد ابزارهای مختلف یادگیری ماشین در داخل شرکت است ، بنابراین باید در تحقیقات و تجزیه و تحلیل آماری سرآمد باشید. برای ورود به این زمینه ، شما نیاز به درک سنگین مهارت های برنامه نویسی ، آمار و ریاضیات دارید. متوسط ​​حقوق 129 هزار دلار با نرخ رشد شغل 31 درصد است.

9. مهندس هوش مصنوعی : این شغل پر تقاضا با حقوق 164،749 دلار و فرصت های گسترده است. مهندسان هوش مصنوعی با فناوری آینده ، حل مسئله و / یا نوآوری بازی می کنند. شما باید در برنامه نویسی ، مهندسی نرم افزار و علم داده مهارت داشته باشید. مشاغل مرتبط شامل AI Developer، AI نرخ رشد شغل 31 درصد است. Architect، Engine Learning Engineer، Data Scientists و Business Intelligence Developer. هر یک از این زمینه ها بسیار رقابتی هستند و بنابراین دسترسی به آنها دشوار است، اما وقتی وارد شوید ، جهان را تغییر می دهید.

6 شغل فنی بدون درجه، در سال 2021

  1. مدیر رشد محصول : رقمی در حدود 122،903 دلار در سال . شما مسئول انواع و اقسام وظایف مانند مدیریت کلان ، گسترش خط اصلی شرکت و شناسایی و حل اصطکاک های احتمالی هستید.
  2. مدیر بازاریابی و عملیات : طبق Zippia ، متوسط ​​حقوق 102،437 دلار با نرخ رشد شغل 8٪ تا سال 2028 پیش بینی می شود. شما بیشتر به تجربه فروش با مهارت های بالای افراد نیاز خواهید داشت. مدرک لیسانس مورد استقبال است اما برای اکثر موقعیت ها مورد نیاز نیست.
  3. مدیریت موفق مشتری : Glassdoor گزارش می دهد شما می توانید از ژانویه 2021 به عنوان مدیریت موفق مشتری حدود 64،682 دلار درآمد کسب کنید. شما می خواهید در زمینه خدمات به مشتری موفق و پیشرو باشید ، مدرک لیسانس در تجارت یا یک رشته مرتبط خوب است اما ضروری است.
  4. مدیرفروش : یک مدیر فروش فنی مسئول نظارت بر تکنیک های فروش و عملکرد تیم فروش در فروش خدمات فنی و سیستم ها به مشتریان است. میانگین حقوق شما 61،777 دلار است.
  5. طراح محصول : نحوه ظاهر و عملکرد محصولات یا طراحی محصولات جدید را بهبود می بخشید. طراح محصول شغلی مشابه طراح UX است.  میانگین حقوق و دستمزد شما 120،482 دلار است که دارای فرصت های زیادی در زمینه فناوری است.
  6. مدیران منابع انسانی / کارمندان منابع انسانی : Glassdoor گزارش می دهد که مدیران منابع انسانی مشابه کارمندان منابع انسانی به طور متوسط پایه پرداخت از $ 51،826  دارند. استخدام کنندگان شغل برای یافتن کارمندان واجد شرایط توسط شرکت های فناوری استخدام می شوند ، در حالی که مدیران منابع انسانی آن استخدام کنندگان شغل را مدیریت می کنند. بهترین داوطلبان تحصیلات دانشگاهی دارند ، اما با گواهینامه و تجربه آنلاین می توانید از پس این کار برآیید.

5 شغل فنی کار جهت کار در خانه ، 2021

  1. طراح وب : طراحان وب ظاهر و ویژگی های یک وب سایت را ایجاد می کنند شما باید در زمینه طراحی گرافیک و برنامه نویسی رایانه اطلاعات داشته باشید.
  2. توسعه دهنده وب :  شما همه مواردی را که در ساخت ، عیب یابی و مدیریت انواع برنامه های وب یا تلفن همراه دخیل است یاد خواهید گرفت.
  3. تستر تضمین کیفیت : انجام آزمایش نرم افزار برای حل مشکلات و اطمینان از حفظ دستورالعمل ها را انجام می دهد. اکثر آزمون دهندگان دارای مدرک لیسانس هستند ، اما شما همچنین می توانید تنها با داشتن مدرک دبیرستان یا GED استخدام شوید.
  4. مدیر سیستم : کارهای نصب سخت افزار و نرم افزار و مدیریت فناوری اطلاعات در مرکز داده شرکت و فضای ابری را انجام می دهد.
  5. نویسنده فنی: نویسنده فنی اصطلاحات پیچیده فناوری را برای ما ساده توصیف می کند.

3 شغل فنی بدون رمزگذاری، 2021

  1. متخصص اسکرام:  برای کنترل تیم های فنی و فرآیندهای آنها ، به عنوان متخصص اسکرام گواهینامه بگیرید.
  2. مدیر پروژه :  بر خلاف استاد اسکرام که روی تیم تمرکز دارد ، وظیفه شما تمرکز روی پروژه است.
  3. تحلیلگر تجارت : شما تجارت کارفرمای خود را تجزیه و تحلیل می کنید ، مشکلات ، فرصت ها و راه حل های آنها را مشخص می کنید و در بودجه بندی و پیش بینی خود به آنها کمک می کنید.